Klar

Är klar men nästan all packning och väntar bara på att mamma ska komma med bilen. Är jätte trött har vaknat kl 7 nästan hela veckan så är ganska trött. Carro kommer att ta livet av mig med allt vårt trams haha. Ska bli jätte mysigt att rida Palonia. Har inte ridit henne på kanske ett halvår. Men vi måste ta det lugnt med hästarna eftersom Carro inte ridit dom på typ 4 månader, så lugnt blir det och mycket skritt och form och ställning där sen kanske lite trav men där är det mest takt och lite ställning. Förut när jag var där så fick jag faktiskt Palonia att gå ganska snyggt. Hoppas det går lika bra nu bara :)

Bild från idag. Orkar inte skriva vart ifrån allt kommer för då måste jag kolla lapparna osv men tror allt är från Ginatricot.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

nealucill.blogg.se

Vem är jag? Jag är Linnea 14år och en riktig häst tjej. Rider så ofta det går. Kika mig vid frågor kik LinneaLucill

RSS 2.0