På måndag Carro

Ja, på måndag åker jag till Carro och det ska bli jätte kul, saknar henne jätte mycket. Antagligen kommer vi bra rida och ha det jätte bra :) jag och Carro har känt varandra i snart 3 år. Jag och Carro träffades på ett ridläger sommaren 2011. Vi skrattade och det var som om vi känt varandra i 3000år. På ridlägrets sista dag fick jag och Carro reda på att min mamma och Madde kände varandra sen tidigare vilket jag och Carro inte hade någon aning om. Sen den dagen har vi pratat på Skype så ofta vi kan och så. Men hos Carro finns det 2 hästar Misty och Palonia jag kommer prata mer om dom i något annat inlägg men det är 2 jätte trevliga häste kanske lite busiga men det är standard.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

nealucill.blogg.se

Vem är jag? Jag är Linnea 14år och en riktig häst tjej. Rider så ofta det går. Kika mig vid frågor kik LinneaLucill

RSS 2.0