Furio

Kom till stallet och läste att jag skulle få Furio var inte så taggad men försökte vara positiv. Jag red hela lektionen och tyckte hon va ganska ovillig att jobba men när Willem började larva sig jätte mycket, så blev Furio jätte enärgisk och då jobbade hon jätte fint med bakbenen :3 jätte nöjd för när jag ridit Furio innan har hon bara varit skit jobbig men nu så tycker jag det var kul och tror näst tyckte det var jobbigt men hon tyckte nog det var bra iaf :) aja skulle nog trivas med att rida Furio mer nu när det gick så bra ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

nealucill.blogg.se

Vem är jag? Jag är Linnea 14år och en riktig häst tjej. Rider så ofta det går. Kika mig vid frågor kik LinneaLucill

RSS 2.0